“Mayflower – England 1620” – My Projek

Ek plaas hierdie stuk in my blog om te dien as motivering om aan die “Mayflower-projek” te werk en af te handel (nie maklik nie)

Daar was nog altyd by my bewondering vir mense wat ʼn modelskip of –vliegtuig bou. Soveel so dat ek myself nog altyd oortuig het dat ek dit ook nog gaan doen.

Vroeg in 2008 het ek op ʼn stokperdjiewinkel in Boksburg afgekom wat ʼn verskeidenheid model skepe gehad het. Ek het gewik en geweeg, gewonder en geraai. Om dit erger te maak het die verkooppersoon genoem dat dit ʼn stokperdjie is wat jou ʼn paar jaar besig sal hou.

“Nee” het ek geskerm “Ek wil net een bou!”

“Dit is so” het hy geantwoord “Die gemiddelde ou vat sowat drie jaar om een te bo.”

Ek het hom nie eintlik geglo nie en op die Mayflower besluit. Sommer omdat dit vir my ʼn mooi skip was. (Min het ek geweet dat dit ook ʼn fantastiese geskiedenis het.) www.history.com/topics/mayflower

Hoe die finale produk behoort te lyk:

?

Ek het begin bou en iewers opgehou (weet nie regtig waneer nie) In Julie 2010 het ek weer begin… en weer opgehou.

Dit is hoevêr my projek dusvêr is:

?

OK OK OK ek weet die lyk nie of ek veel gedoen het nie maar daar was darem ʼn paar uur se werk ingesit.

Vandag, 31 Oktober van die jaar 2015, begin ek weer! Hou my vordering dop!

6 thoughts on ““Mayflower – England 1620” – My Projek

Lewer kommentaar

