Haar Ouboet

Die seer van iemand na aan jou voel soos jou seer

En as daardie seer nie in woorde lê nie

En ook nie in die lyftaal nie

Maar die seer lê in die oè

Dan lê die seer diep

Dit is vroutjie-doutjie se seer oor haar ouboet

Die een wat altyd op die agter grond was

Die een wat, in die agt-en-dertig jaar wat ek die familie ken, die half buitestander was

Die een wat anders geglo het… gedoen het…gedink het… geleef het…

Die een wat onbeskaamd ‘n ander man se kinders soos sy eie grootgemaak het en slaafs sy siek vrou versorg het

En ek sien haar seer in haar groot groen oë

En ek hoor haar droë snik van onthou in die nag as sy langs my lê

En ek wens ek kon die seer beter soen…

6 thoughts on “Haar Ouboet

Lewer kommentaar

