SOUS VIR DIE PAP SAAM MET DIE BRAAIVLEIS

Ek kan nie onthou wanneer laas ek pap geëet het nie. Vroutjie-doutjie besluit toe, omdat ek vroeg van die werk afgekom het, en sy besig is om vir kleindogter ‘n prinses rok te maak (prinsesse kan tog nie met gewone rokke rondloop nie! Hoe sal prinses Charlene nou in ‘n ou Truworths tabbertjie lyk?) is ek die aangewese persoon om die pap en sous te maak.

Met pap het mens nie veel verbeelding nodig nie maar met die sous het ek my verbeelding vrye teuls gegee!

  • ·        ‘n halwe middelmatige ui
  • ·        Kwart groen rissie
  • ·        Een jalepino rissie
  • ·        Twee geelwortels (of een grote) gerasper
  • ·        Een huisie knoffel
  • ·        Olie om in te braai
  • ·        Twee ordentlike skudde van antie Balls se blatjang
  • ·        Sout en swart peper
  • ·        Een teelepel aangemaakte kerrie
  • ·        een blikkie uie en tamatie smoor
  • ·        een teelepel tamatie pasta want die smoor is in die laaste tyd so bleek!

Braai die ui in die olie tot deurskynend

Gooi nou die rissie, groenrissie, wortel, en knoffel by.

Laat do rukkie op middelmatige hitte braai.

Gooi nou die al die ander goed by en laat rustig prut tot die vleis reg is.

Jy kan ‘n klein blikkie baked beans by gooi.

Jy kan ook dit deur die versapper sit as die stukke nie mooi lyk nie.

Nou sit ek hier en wag vir Kersfees. Nog twee slapies!  Ek is groot op geskenke! 

4 thoughts on “SOUS VIR DIE PAP SAAM MET DIE BRAAIVLEIS

Lewer kommentaar

