IETS VINNIG VIR DIE AAND

Vriendin Deniece het gevra wat kan ‘n mens in die aand vinnig in die oond gaarmaak as jy ‘n werkende vrou is wat in die aande, behalwe kosmaak, nog wasgoed moet doen, huis aan die kant maak en soms nog werk huis toe vat ook. Vroutjie-doutjie en ek werk aan ‘n paar idees maar hier is vir solank ‘n lekker en maklike resep vir firkkedelle. Die resep kan ook gebruik word vir hamburgers.

Ek het die resep gekry toe ek een nag nie kon slaap nie en gehoor het hoe iemand die resep oor die radio gee. Ek kon die volgende oggend nie mooi onthou wat die bestandele was nie en het toe maar bietkjie geimproviseer

FRIKKEDELLE

500 g. maalvleis
1 pakkie bruin uie sop poeier
1 eier
125 ml. room of gewone (plain) yogurt

Meng alles goed saam.
Vorm frikedelle en pak dit in ‘n vuurvaste bak.
Bak vir ongeveer ‘n half uur in ‘n oond wat vooraf teen 180 grade verhit is.

My idees vir resepte raak nou min. As enige iemand ‘n resep het wat ek op die blog kan sit, stuur die asseblief na my e-pos by
jenbbonthuys@gmail.com. Ek sal dit pos en jou alle erkenning gee. Ek sal net graag die storie agter die resep ook wil pos.

Lewer kommentaar

